Reklama v televizi s InsiderMedia

Programatický nákup reklamy, o kterém více informací píšeme ZDE, je nyní dostupný také pro televizi, konkrétně pro HbbTV. Co přesně to znamená?

Televizní reklamu dokážeme zacílit dle přesné lokality a času

Programatika přináší obrovskou novinku pro trh televizní reklamy, a to jsou možnosti cílení. Samozřejmostí je časové cílení – s přesností na minuty dokážeme určit, kdy se reklama má zobrazit, a tak se dá reklama jednoduše spárovat s konkrétním pořadem a není nutné stávat se kvůli tomu sponzorem pořadu za miliony. Díky geografickému cílení se také dá reklama zacílit lokálně, a to až na úroveň městské části! Reklamu v TV si tak nyní může dovolit již opravdu každý. I malá lokální restaurace může mít reklamu v pořadu Ano, šéfe! třeba za 5 tisíc.

Je to nejdostupnější televizní reklama

Programatický nákup reklamního prostoru v televizi funguje na stejném principu, jako je tomu u formátů pro počítače a mobily, tedy probíhá formou virtuální aukce. To radikálním způsobem zahýbalo s cenou, jelikož je nyní určována trhem, nikoliv televizními stanicemi, jako tomu bylo doposud. Není žádným velkým překvapením, o kolik nižší tato cena je. V případě zobrazení 15 vteřinového spotu jsou ceny již od 2 Kč za zobrazení, v případě statického banneru pak již od 1 Kč za zobrazení!

Červené tlačítko vyzývá diváky k interakci

Zobrazením banneru v televizi navíc možnosti reklamy v HbbTv zdaleka nekončí. Díky takzvanému červenému tlačítku lze diváky vyzývat k různým formám interakce, tedy například stiskem tlačítka spustit video, otevřít jednoduchou prezentační stránku, nebo dokonce vstoupit do vlastní aplikace.

Výhody online reklamy přenesené na televizní obrazovky

Online reklama má oproti té televizní, jak jsme ji znali dosud, výrazné výhody. Jednou z nich je například volnější legislativa – internetová reklama není omezována vyhláškami Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Televizní reklama nakoupená programaticky je považována za reklamu internetovou, proto se jí tato omezení také netýkají! Navíc je možné kampaň velice přesně vyhodnocovat včetně statistik toho, kolik lidí video spot dokoukalo do konce. HbbTv navíc umí garantovat 100% viditelnost vaší reklamy. Jak? Jednoduše se reklama zobrazí pouze bezprostředně po přepnutí na daný kanál – tedy ve chvíli, kdy divák drží v ruce ovladač a televizi věnuje plnou pozornost!

Zajímavé formáty na zajímavých kanálech

Programatická reklama v televizi nabízí širokou škálu formátů od několika rozměrů bannerů přes video spoty až po kombinaci obou formátů – bannery které po prokliknutí spustí video, případně otevřou televizní aplikaci. Programaticky můžeme nyní nakupovat na kanálech PrimaGroup (Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Max, Prima Love), Barrandov Group (TV Barrandov, Kino Barrandov, Barrandov Plus, Barrandov Muzika) Óčko Group (Óčko, Óčko Gold) a Šlágr TV. Na Slovensku je to nyní TV Markíza.

Jedná se o velice dynamicky se rozvíjející odvětví reklamy a nabídka zajímavých formátů a dostupných TV kanálů se prakticky každým dnem rozšiřuje. Kontaktujte nás, abychom pro vás připravili nabídku na míru!